System Baselinker został stworzony dla sprzedawców posiadających sklep internetowy, którzy chcą prowadzić równocześnie sprzedaż aukcyjną na Allegro. Głównym zadaniem systemu jest zautomatyzowanie i ułatwienie pracy związanej z wystawianiem produktów na aukcje, oraz obsługiwaniem zamówień dokonanych na Allegro. Program zapewnia pełną, dwustronną komunikację między sklepem internetowym a serwisem Allegro.pl.

Podstawowe właściwości systemu, ważne dla sprzedawców ze sklepem internetowym:
  

  • Wystawianie produktów ze sklepu na aukcje - korzystając z panelu Baselinkera, sprzedawca może bardzo szybko wystawić na aukcje wybrane produkty z bazy danych sklepu. Przy wystawianiu można wykorzystać wiele rozbudowanych funkcji systemu, takich jak m.in.: szablony aukcji, filtrowanie opisów, przypisywane kategorii Allegro, definiowanie sposobów wysyłki (liczenie cen np. na podstawie wagi) i wielu innych funkcji automatyzujących proces wystawiania aukcji. System może pobierać dowolne informacje z bazy danych sklepu. Przy wystawianiu może być brany pod uwagę stan magazynowy produktu w sklepie.
  • Przekazywanie zamówień z Allegro do sklepu - system bez przerwy połączony jest z Allegro WebAPI i oczekuje na nowe zamówienia. Zakup na aukcji odnotowywany jest w systemie już po kilku minutach. Gdy klient wypełni w serwisie Allegro.pl formularz opcji dostawy - wybierze sposób wysyłki i poda adres dostawy, zamówienie zostaje przeniesione do sklepu internetowego. Jest ono widoczne w panelu administracyjnym sklepu i wygląda tak samo jak zamówienie złożone bezpośrednio w sklepie (może mieć dopisany nick Allegro i numer aukcji). Zakupy na wielu aukcjach są automatycznie grupowane w jedno zamówienie. Zakup powoduje także zmianę stanu magazynowego w sklepie.
  • Automatyczne odnawianie aukcji - już przy pierwszym wystawianiu wybranych produktów na aukcje, można dodać je do automatu odnawiającego aukcje. Zależnie od ustawień, przy ponownym wystawianiu system może aktualizować aukcje zgodnie z informacjami z bazy danych sklepu - np. przy ponownym wystawieniu może zostać zaktualizowana dostępna ilość (zgodnie ze stanem magazynowym), opis i cena produktu. Jeśli produktu nie ma już na stanie, odpowiednie ustawienia mogą sprawić, że nie zostanie ponownie wystawiony aż do momentu zwiększenia stanu magazynowego.
  • Wewnętrzny manager zamówień Baselinker - zamówienia z aukcji Allegro są przekazywane do sklepu, ale trafiają także wbudowanego managera zamówień Baselinker. Jest to bardzo rozbudowane narzędzie umożliwiające szybką pracę z wieloma zamówieniami. Jego możliwości są dużo większe niż większości standardowych sklepów internetowych. Sprzedawca może zdecydować się obsługiwać zamówienia za pomocą managera zamówień Baselinker, zamiast robić to z poziomu panelu administracyjnego sklepu. Zamówienia złożone w sklepie również mogą być pobierane do managera zamówień Baselinker. Więcej informacji na temat managera zamówień znajduje się w niższej sekcji opisującej funkcjonalności dla sprzedawców bez sklepu internetowego.
  • Bardzo prosta instalacja - integracja sklepu z systemem BaseLinker jest bardzo prosta i trwa zaledwie kilka minut. Nie wymaga specjalistycznej wiedzy, ogranicza się jedynie do wrzucenia jednego nowego pliku na FTP do głównego folderu sklepu. System nie ingeruje w budowę sklepu, więc można go w bardzo prosty sposób podłączyć i odłączyć. Nasza obsługa techniczna może udzielić pomocy podczas podłączania sklepu.

Na tej stronie możesz obejrzeć zrzuty ekranów panelu administracyjnego.

 

Obsługiwane platformy sklepów:

Poniższe platformy sklepów są domyślnie obsługiwane przez system. Podczas instalacji systemu należy podać swoją platformę i ściągnąć odpowiedni dla niej plik wymiany danych.

Obsługiwane platformy:

  • OsCommerce
  • OSC Gold
  • ZenCart
  • Pochodne OSC
  • PrestaShop
  • Inny dowolny sklep

Integracja innych platform i baz danych

Integracja sklepu internetowego z systemem BaseLinker odbywa się za pomocą pliku wymiany danych. Może on zostać stworzony dla dowolnej platformy sklepu i dla dowolnej bazy danych. Koszt stworzenia takiego pliku zależy głównie od stopnia skomplikowania integrowanej bazy danych. Opłata za stworzenie pliku jest ustalana indywidualnie i może wahać się w granicach 100-500 PLN. Możesz również zlecić wykonanie tego pliku twórcom sklepu. Udostępniamy dokumentację niezbędną do jego utworzenia. Nie jest to szczególnie skomplikowany plik (w technologi PHP) i twórcy sklepu z pewnością poradzą sobie z jego zaprogramowaniem. Jeśli chcesz podłączyć do systemu nieobsługiwany sklep internetowy, skontaktuj się z producentem aplikacji na tej stronie.


Zen Cart Template - Nowoczesne szablony sklepu

 

Sklepy internetowe Zen Cart - instalacja - modyfikacja - pozycjonowanie